11/8

Hallå vänner och kära läsare!
idag har jag inte gjort så mycket,ovanligt ? nej! jag cyklade hem från oskar vid 8 tiden då han for till jobbet så vi cyklade en bit tillsammans.tänkte att jag kunde passa på att fara hem då och lägga mig och sova hemma.sovde en liten stund ssedan for jag på stan och lämnade tillbaka ena av skona jag köpte för den var ca 2 cm för stor bak i hälen.hur det kunde komma sig har jag ingen aning men iallafall jag fick byta och den andra satte perfekt men måste ändå lägga in inlägg så det inte glappar eftersom ja de är så runda där bark men jag är nöjd :) sedan har jag legat och läst och inte gjort så mycket mer oliver och brodern var över ett tag och hälsade på ,det är alltid kul då dom kommer för oliver pratar så mycket och jag fattar precis ingenting utan abra håller men så det ska låta bra haha (A) men men.aja nu sitter jag och väntar på soffesnopp hoppas hon slutar jobba snart så jag kan avra med henne.och så kommer min kväll att se ut.skriver mer om hur min dag blir imorgon puss!

min dag!





skona,vad tycks ? snygga eller inte själv älskar jag dom!
lite spjutiga där fram som ni ser men det tycker jag inte gör så mycket :)
Kommentarer
Postat av: josefin

skorna var skitsnygga :D

2009-08-11 @ 18:25:33
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0