10 augusti

Hallå kära vänner kommer inte bli några bilder idag eftersom jag sitter och bloggar från oskars blogg men men.
cyklade hit idag fråga mig inte varför men så var det bara,nåväl fick råå ont i öronen för att jag nyss duschat och mina öron tål inte att det blåser det lilla minsta för att jag ska få ont.aja idag har jag inte gjort så mycket vaknade sedan var jag ner på stan och köpte dom där skona iallafall hahha från dinsko (några inlägg tidigare).sedan tänkte jag att jag skulle komma hem och ligga och se på tv men det blev då inget av utan det blev att gå ut och pressa i solen den liulla stunden jag kunde och den lilla stunden solen nu kommer att vara den senaste veckan.nåväl tog boken med mig ut "en blomma i afrikas öken" och begav mig ut i solen.låg där i kanske två timmar sedan gick jag in och åt och efter det fortsatte jag läsa.måste läsa ut boken före onsdag för då ska jag lämna tillbaka den och jag har knappt läst halva så jag måste SKYNDA MIG! men som sagt nu sitter jag här och inte gör nånting alls så jag tänkte gå in och gratta maria (oskars mamma) som fyller år idag och så.vi hörs hooj!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0