5/4

 

Hallå kära vänner!
Tog ett jävla tag att få igång internet men nu är det gjort iallafall och för hoppningsvis så blir allt som vanligt igen.
Har faktist ganska så mycket att berätta och för det mesta är det bara trista sake,det mesta hände i fredags och just varför vet jag inte men det var en otursdag för både mig och oskar. Det började med att oskars mammas bil hade gått sönder sedan hade deras äldsta katt börjat kissa ovanligt mycket på golvet lite här och var så oskars föräldrar blev oroliga.Senare på kvällen fick jag inte igång min dator och visste inte vad jag skulle ta mig till och yttligare några timmar senare fick jag höra att min fisk doris var död.Hom hade fasnat i akvariepumpen som pumpar ut vattnet och får det att sirkulera.där hade hon fasnat med huvudet så att halva huvuder var borta.snacka om en riktig otursdag.
Dagen där på blev inte så mycket bättre för deras kära katt.det blev att fara till burträsk för att kolla upp vad han hade och fick direkt veta att här i skellefteå kunde dom inte göra någonting åt det så det blev att fara direkt till luleå för att operera han.nu är han där och det var tänkt att han skulle komma idag eller imorgon men det blir så han får stanna fram tills på tisdag iallafall.iallafall jag har varit hos oskar hela helgen och det har faktist varit en riktigt bra helt trotts mycket som har hänt.Det blev att gå på stan ett tag med oskar på lördagen,hittade ett par jeans leggings jag vill ha och en klubba jag måste köpa eftersom min är sönder.Sedan har vi legat och sett desperate hela helgen nästan från första avsnittet och på kvällen då vi satt och såg tv med oskars föräldrar fick jag ett samtal av sandra där dom frågade ifall dom fick komma till oskar och det fick dom så jag och oskar var med sofia,sandra och amandra ett tag.då dom for hem så såg jag och oskar lite mer desperate sedan somnade jag.Och idag har dagen varit bra med.sovde oerhört bra förutom att oskar drog av mig täcket hela tiden och vaknad emed att hans mormor och morfar kom på besök för att hämta gammla möbler till sin stuga.sedan har vi sett mer desperate och badat tillsammans sen har vi avslutat kvällen med att mysa.
så så har mig helg varit.nu ska jag gå puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0