28/4


Yees,ser ni? jag börjar få tillbaka mitt lockiga hår! kan man bli mer glad,nej!

Idag har varit en riktigt pissig dag.
hatar verkligen detta pissiga vädret vill ha tillbaka sol och varmt lite kallt och regnit,uuurch!
aja idag har det varit skol hyffsat bra faktist men kunde dock inte vara med på idrotten eftersom min lilla sjuka inte är bra.
och så har jag ju varit med älsklingen idag med.och det är ju onsdag imorgon näst sista dagen på skolan innan vi får helg.hahah fan så jävla skönt måste jag säga.då blire att sova hos älsklingen hela helgen ut och valborgs och hela skiten.förhoppningsvis blir det också bergsbyn och köpa glass,muuuuums.men nu ska jag gå och natta vi hörs kära vänner !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0