27/4



Hallå vänner idag har jag inte gjort så mycket.
haft tråkiga lektioner på skolan och bara allmänt jobbig dag.imorgon blir det mycket bättre förhoppningsvis,och fast vi haft helg känner jag mig redan trött och skolless hur fan ska detta gå?
aja varit med älsklingen idag riktigt skönt dock han vi inte göra ett skit men det gjorde inget ändå.vädret avr inte heller det finaste.det blir mer imorgon hoppas jag.nåväl såhär ser det ut då man förvandlar några jeans till ett par shorts.
det ända som fattas är blekas och lite nötthet som ska in hit och dit.då jag lika är på g ska jag ta och berätta att jag varit riktigt förbannad idag med.den klänningen jag hade tänkt köpa som var planerad till skolavslutningen är redan slut jävla satan! jag som ville ha den så mycket men tänkte vänta ett tag efterom gina i stan inte skulle få in dom så skulle dom inte ta slut på hemsidan men min plan sprack.min klänning är borta:( hittar jag ingen till skolavslutningen blir det samma som förra året,men aja nu ska jag gå och vara sur på annat.börjar väll med gina! SAAAATAN!!!!!
hejdå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0