23/4



Underbart fint väder idag med,dock inte lika varmt som igår men skit samma förfan det var förbannat skönt iallafall!
Idag var en rätt jobbig dag faktist,det var kallt på skolan och jag hade bara en t-shirt så jaah vad ska man säga klantigt?
sen fick jag veta att jag har g i matte iallafall och ifall jag jobbar bra på datan och fortsätter som jag gör nu så kommer jag nå upp till VG,MVG om jag gör allt så eftersom att det vi gör inte är så svårt så ska jag satsa på MVG och förhoppningsvis får jag iallafall VG på det prov vi ska göra.Och jag HOPPAS verkligen att läraren inte tappar bort det provet med som vi gjorde förra gången,kan sätta mitt liv på att jag fick VG+ på mitt förra prov men han tappade bort det och kunde inte bedömma..SATAN!nåväl jag ska iallafall jobba.Matten som sagt gick finemang idag med och är ett snäpp steg före alla andra så jag ligger bra till och inte är sist som jag alltid är.Hade på mig mina nya jeansleggings och en vit t-shirt idag och ett par pumps jag tog på mig senare som jag nu har fått en blåsa på.fick spräcka den hos oskar och sätta på ett skavsårsplåster...och från det ena till det andra hade förbannat tur idag då vi skulle till oskar.eftersom vi missade bussen vi egentligen skulle åka med till han så skulle vi ta nästa buss och då det var ca 10 min kvar upptäckte jag att "faaan var är min börs?" då kom jag på att jag lämnade den hemma i ginapåsen så jag fick lite panik för vi visste inte om oskar hade pengar på sitt baknkort och jag hade inga pengar alls.då det var 5min kvar så gick vi mot banken där han skulle ta ut pengar och precis då sprang jag på andrè i min klass som jag frågade ifall han hade 13kr och det hade han! fick 15 och sa att han kunde få tillbaka dom imorgon men han sa att det behövdes inte.vännen räddade min dag och var skitglad,tack andrè! Inte nog med en god gärning av andrè kvällen har varit helt underbar med älsklingen låg och sov och sedan gjorde vi kladdkaka och åt.men tiden rann bara iväg tyvärr och jag bar tvungen att fara hem.hade tyvärr cykeln på stan men det gjorde faktist ingen för oskar körde mig på mobben till stan där jag sedan cyklade med han hem till mig och där sa vi hejdå.det var sådära kalltskönt som man vill att det ska vara uppfriskande och bara mysigt.då vi väl skulle säga hejdå kändes det precis som förr,precis som i sommras.kändes bara underbart och helt ja underbart.Men jaa då var han tvungen att fara hem,men vi ses ju imorgon igen och jag hoppas det är lika fint väder då med.
Blev ganska långt inlägg men vad fan det händer inte alla dar.nu ska jag iallafall måla mina naglar och mina tår vi hörs Pusss! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0