22/4



Det har varit världens underbaraste dag idag.
Hur underbart och solit som hälst,hade velat att det aldrig tog slut men bara för några timmar sedan så gick ju solen ned.Jag hoppas verkligen att det blir lika underbart och fint väder imorgon som det var idag,skulle göra vad som helst för det.Idag som sagt köpte jag dom hära jeansleggingsarna som jag velat haft i århundraden ända sedan dom kom ut,men då hade jag dock inte pengar så jag har fått vänta fram tills jag är sist i stan på att ha dom men skit samma nu har jag dom.dock såg jag då jag kom hem att dom var trasiga på ena sidan men jag bryr mig inte det får vara så.
Idag har jag varit med oskar hela dagen.trotts att det varit fint väder har inte allt varit bra men ändå.
vi låg och mös kollade på tv och sovde ett litet tag.efter det så bestämmde vi oss för att fara ner till älven och sitta där ett tag,det blev undefär en timme där nere och så har vi tagit en massa bilder såklart.dock så får jag inte över bilderna från mobilen till datorn men det får jag fixa snart.men nu ska jag göra annat vi hörs puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0