20/4




Nu äntligen kära vänner skriver jag om vad jag har gjort under hela mitt lov.Som ni vet så är ju lovet slut imorgon och det är sista dagen idag på lovet tyvärr.Nåja det är påsk fortfarande och under mitt lov har jag tillbringat dom flesta dagarna med att vara hos brorsbarnen.Det var riktigt roligt måste jag säga vi fiskade trotts att vi inte fick någon fisk.vi grillade trotts att det tog 30-40 min att göra igång en eld.vi var ute och gick med hundarna.Spelade yatzy målade påskägg och körde lite wii fit och gh sen en massa annat.i det stora hela hade jag det skitkul där borta.Efter det har jag bara tillbringat resten av lovet med älsklingen och legat till sängs för min förkyldning och urinvägsinfektion.Var på bio med älsklingen,for förbi där hans vänner lanade och sedan har vi varit med mina vänner och en titt förbi oskars med. Men efter många om och men så har äntligen min urinvägsinfektion blivit bättre! :D
okej visst 3 dagar men det var så pass mycket att jag höll på dö iallafall.så ont som jag hade vill jag inte ens tänka mig hur ont jag kommer och ha då jag ska föda barn.men förhoppningsvis så slipper jag både att föda barn och urinvägsinfektion i några år till. Under påsklovet har även oskars lillasyster varit i grekland med sin pojkvän och nu så inväntar vi dom att komma hem.och nu är dom här så nu ska vi krama om dom och sedan äta ni ses puss ! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0