Torsdag,

Hejsan hoppsan bloggen !

Nu sitter jag här och väntar på mina nudlar som ska bli klar sen är det bara att skynda skynda skynda in till stan där sara väntar på mig nu. ska bara kort ta och berätta om min dag. vaknade sisådära kvart i 7 kanske över att mitt alarm på mobilen ringde. jag tror aldrig jag varit så trött som jag var imorse var inte pepp på mycket ska jag ta och säga er. det blev en riktigt mjukisdag med mjukisbyxor en en stor tröja,riktigt varmt och skönt. nåväl då klockan börjat gå allt för fort kom jag mig då iallafall iväg och hann just precis till skolan innan lektionen hade börjat. det har varit en väldigt slapp dag och seg och lång har den med varit.men nu ska jag ner och äta mina nudlar och sedan fara till stan skriver mer ikväll pusspuss ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0