Onsdag,

Hejsan kära bloggare!

gud jag är verkligen dålig på att skriva i min blogg,jag fattar inte riktigt vad det är med mig men.
jag försöker skärpa mig men det går verkligen inte bra,tyvärr.

nå vad har hänt de här dagarna igentligen ?
igår var det en ganska jobbig  dag,allt kändes bara jobbigt. och inte nog med att dagen var jobbig jag och oskar bråkade lite igår med.men min älskade pojkvän tyckte att det blev allt för jobbigt att bråka efter ett tag så han körde moppe hem från sig till min skola för att ge mig en kram och säga förlåt,bara för att berätta hur mycket han älskade mig. jag måste säga att det var fruktansvärt skönt att se han gå mot mig längst korridoren och sedan ge mig en stor kram. efter vi förlåtit varandra for vi hem till mig de sista två timmarna innan han skulle iväg för att träna. så den tiden gjorde vi faktist ingenting såg lite tv sen la vi oss i min säng och sov.det är så otroligt skönt att bara få ligga där med han inte behöva säga nått känna hans doft och värme.men alla goda stunder tar ju slut,och det blev väll då jag började höra hans småsnarkande vid mitt öra. nåväl stunden var underbar tills han var tvungen fara hem.men jag älskar han som bara den !

det var gårdagens händelser. det är dags att berätta om dagens händelser.
det är faktist inte så kul att gå till skolan längre som jag trodde det skulle vara.det var nästan som jag förstod att det skulle vara.jag saknar min gamla klass så oändligt mycket.det gör ont att säga det men jag vill bara tillbaka !
har inte haft så många lektioner idag bara 2 om man inte räknar med min specialidrott. men jag var dock inte med,har så fruktansvärt ont i halsen att jag inte klarar av att göra så mycket.nåväl efter det så kom oskar till min skola igen och åt lunch med jag och jossan eftersom han började halv 1. sedan hade vi bara två lektioner men jag och jossan har pratat lite och vi vill kanske byta linje vi får se. innan min svenska lektion började kom oskar en gång till,till min skola för att han skulle vara med alejandro så jag han få en puss innan de for hem.för nu får jag inte se älsklingen förrän på fredag.nog för att det´bara är 2 dar dit men känns ändå länge !  nu ska jag snart ta och dra mig från datorn har träning om nån timme! 
 
alexandra och emmys tokiga lilla idee att ta sig ett litet dopp igår på våran idrott,kallt det är frågan ?
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0