ny start,

Hej Hej !

nu sitter jag hära ska snart fara till eddahallen där jag har min första lektion,specialidrott innebandy.
det är faktist ganska kul att gå det men det är lite småjobbigt också eftersom att på måndagar har jag det första lektionen med halv 9,då är det lite jobbigt men annars funkar det väll.måste försöka bättre mig i skolan nu,jag har lovat mig själv det. nåväl såg på reklam igår på tv och vet ni vad ? joo allt kommer börja om igen,faan så skönt har väntat så länge=)

mina älskade program kommer tillbaka.
andra avenyn har redan börjat men nästa vecka kommer desperate housewives.
ska ta och skriva upp vilka som kommer nästa vecka och vilka som börjat så missta inte det =)

- andra avenyn
- desperate housewives
- ugly betty

och sist men inte mins längtar man ju tills
- prison break börjar om ! börjar den 20 oktober på 3an 22.00

nu blir det mycket tv om kvällarna från och med nästa vecka!
nae nu är det väll bäst att jag tar och pallrar mig iväg till edda om jag sak hinna på min innebandy.
kanske skriver senare ikväll vi får se,men då blir det hos älsklingen innan min innebandy träning.
mycket innebandy måste jag säga haha.nae nu går jag hejdå !
Kommentarer
Postat av: SandraochAmanda

Heeej vännen ;) Längtar efter alla dom där programen specielt desperate housewives :D

2008-09-24 @ 19:13:47
URL: http://sandraochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0