Helgen upp till ner,

Ska ta och berätta hur min helg kommer vara.
det lär ju inte bli att jag skriver nått i helgen just därför tänker jag skriva ännu ett inlägg. förmodligen det sista för idag och fram tills på måndag igen då jag skriver ett nytt. även om det finns mycket att skriva om så ojoj,jag är så pepp på skriva en massa men men,får ta och börja tagga lite =) iallafall såhär ser min helg ut från och med idag !

Fredag :
först vara hemma.sen ska jag vara med oskar nu kl 3 då han slutar,så ska han följa mig på min träning så blir det att mysa med han hela kvällen.

Lördag :
vaka,göra mig klar att vara med oskar så ska jag vara med han fram mot kvällen så kommer jossan
så ska vi vara med henne sen far vi alla på fest och är där och så får vi se vad som händer där.

Söndag:
det blir verkligen en helhelg med älsklinge,men jag älskar verkligen det.
ska fara till han och fira han,hanslillasyster och hans pappa som fyllt år. eller ja oskar ska fylla.
så kommer hela familjen hans tror jag så ska vi fira dem sen blir det en till kväll med han och sen måndag igen.
så ser min helg ut iallafall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0