En annan tisdag,

Hejsan bloggen !

nu var det ett tag sedan igen jag skrev,tyvärr.
men det har varit helg och hela helgen har jag tillbringat med min älskling.
det var nämligen tvåmånader i söndags,inte så speciellt men för oss känns det speciellt vet inte varför det gör bara det.
älsklingen var jättesöt fick ett par örhängen jag velat ha.jag visste redan att han hade köpt dom eftersom han köpte de medans jag var med han men jag började inte använda dem förrän i söndags.ska slänga ine n bild på de med. ( de är lite rundare,men ser nästan lika dana ut)

utöver det så skulle han sova hos mig från lördag till söndag.
så vi planerade att gå på bio igen och se get smart. oskar ville egentligen se wall-E,men jag tycker inte riktigt att det är en bio film så han valde get smart istället. den var faktist riktigt bra.först var jag lite skeptisk till den eftersom jag skrattade inte åt de alla andra skrattade åt.men då man började komma in i filmen så lättade det och den blev riktigt bra! så ett tips se den,ska väll ta och gå och se wall-E med oskar någon gång med så han får se den. efter bion gick vi till en fest,vi hann inte vara där så länge men det gjorde inte så mycket. då vi väl kom hem så la vi oss i min säng och såg en film,dock somnade jag.fast då oskar frågade så svarade jag " jag vilar bara" vit lögn för att få sova haha. sen då klockan blev 4 var det dags för oss att dra sig till kos och natti natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0