25/9

Hejsan Hoppsan !

dagen började väll inte riktigt så bra.var trött och allmänt depp.
men efter en liten tur på stan med sofia och sandra piggade allt upp mig.
dagen blev trotts allt helt underbar,inte varit så kul att träffa sina gamla vänner på längre !
hittade en massa saker jag ville ha men tyvärr har jag inte pengar,pengarna börjar ta slut nu.
fast jag for inte dit för att hitta någonting till mig,utan nått till min älskling.det blev inte riktigt som jag tänkt mig men jag hoppas han blir glad.nog för att jag velat köpa mer men allt börjar bli så dyrt...
för övrigt väntar jag bara på att idol ska börja om några minutr sen ska jag se mitt älskade andra avenyn så jag ska nog ta och sluta skriva nu. Puss Puss ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0