24/9

Hejsan hoppsan !

ännu ett inlägg på g.
har igentligen inte så mycekt att berätta om förutom att jag är ju såå smart och klantig.
första lektionen gick väll inte lika bra som jag tänkt mig.. gick faktist inte alls bra,vet inte avd som varit med mig idag men haha det gick iallafall inte bra. dagens stordåd och tabbe ska jag då ta och berätta nu.


det var såhära att jag var i närkamp mot fabbe och så skulle jag ge bort bollen och springa förbi han.

det gick hyffsat bra tills jag höll i klubban med bara en hand.tyvärr springde jag lite,bara lite för nära kanten och då jag slog bort bollen och skulle hämta den igen fastnade klubban mellan sarien och jaa där spran jag utan klubba medans jag såg bollen fara iväg till någon annan.vad ska man säga? det fick verkligen itne så bra. men det var iallafall dagens tabbe. efter träningen kom oskar till min skola så jag har hunnit sett han en stund idag innan jag ska vara med han sen igen,ikväll! men nu ska jag ta och gå till min nästa lektion med jossan kossan, vi hörs puss puss ! =)




En dag med jossan på skolan ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0