THAILAND,

Hej Hej mina kära bloggare!

Ffter att ha sett några bilder jag har på datorn sen jag var i thailand i julas måste jag ju säga att.
jag längtar faktist tillbaka. till sol och värme, bad och vila. att bara känna solen steka mot huden där man solar i bikini och solglasögon och läser en bok. jaah det skulle faktist vara underbart att få fara ut och resa 3 veckor till,till thailand i jul.precis som förra julen och alla andra jular 5 år tidigare.nu är det ju bara så att allt tar slut i sin gamla vanliga ordning och även mina thailandsresor gör det med. men nåväl det får väll duga med att kolla igenom hotellet på fritidsresor.se och bara tänka tillbaka och minnas då man väl låg där i den dära varma solstolen framför polen och stektes. 

(hotellet jag bodde på i 3 veckor)
http://www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx?id=16694&cat=2|277&entry=25&dest=66&city=486&type=cd&hotel=6026


så ska jag väll ta och dela med mig av lite bilder jag tog =) !

         
          

lika fort hej thailand lika fort hejdå thailand,så var det roliga över ! =,)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0