igen,


Ännu ett härligt inlägg för idag.
gick in och kollade lite på the voices hemsida och så minns jag det tidigare programet de hade idag på morgonen.
där frågade dom tittarna vilka som var deras favorit program då de var små.tänk er sisådära 20-30 år illbaka.
nu för några timmar sedan gick jag in på en tjejs blogg och där hade hon lagt ut en länk på en film hon älsakde att se då hon var liten.därför måste jag också lägga ut några videoklipp och dela med mig av de filmer jag gillade allra bäst då jag var liten. så de är allt mellan 5 till 8,hoppas ni får tillbaka minnen som jag fick =)

 anastasia
 nalle puh
 lady och lufsen
 askungen
 aristocat

   lejonkungen
  pippi långstrump

lite många filmer,men det tar ju lite att se på den också.hoppas ni också gillar dom för jag hade riktigt roligt då jag såg på dem.  " den som våga vara ett gnutta barn är verkligen vuxen" tänk på det,ibland blir man aldrig för gammal ´! =)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbart inlägg, man får minnen sedan man var liten! :)

2008-10-09 @ 16:02:21
URL: http://hockeyfreeaket.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0