9/10

Hejsan Hoppsan alla läsare!

har väll egentligen inte så mycket att berätta.
förutom det gammla vanliga,var som vanligt på skolan idag.kändes verkligen trögt att stiga upp imorse.
det var nämligen såhära att min säng var riktigt varm och skön så smårengnade det ute och var lite småmörkt i mitt rum och jag älskar verkligen då det duggregnar och man ligger i sängden.det är så avkopplande att höra på dropparna som faller.men alla sina goda stunder tog ju slut och jag var nämligen tvungen att stiga upp även om jag inte ville utan hellre legat kvar och sovit någon timma till. förutom det så var min älskade kille och hälsade på mig på skolan idag.tyvärr tror jag han börjar bli sjuk eftersom han hela veckan mått dåligt och idag kändes det som han hade feber.så krya på dig älsklingen !
förövrigt har jag bara tänkt ta en riktigt lugn dag idag.ska nog baka några muffins tror jag sedan duscha och vaxa mina ben.har tagit tag i saken nu och pallar verkligen inte raka benen så det är fram med mina vax saker och vaxa benen =)
sen tog jag en liten promenad med vovven för bara någon timme sedan.det var småjobbigt eftersom jag har ont i mina knän men på ett sätt var det riktigt skönt med då jag fick gå i min takt =)    

ska dela med mig av ett lätt recept på hur man gör muffins :

2 ägg
2 1/2 dl strösocker
2 tsk vaniljsocker                                                                              
1 krm salt
4 msk kakao
1/2 tsk bakpulver
2 dl vetemjöl
100g smält smör

sätt på ugnen i 200 grader och grädda dem i 10 min sedan låter du de bara svalna =)


så sen ska jag ta och tipsa er om mina vaxgrejor jag vaxar mig med.
de kanske inte är de bästa men det luktar iallafall gott.dock står det på förpackningen att de tar hår som är 2mm korta.bullshit säger jag bara så är det inte allt har provat och det går inte.men annars är det hyffsat bra du måste bara spara ut lite på benen sen är det prima och bara vaxa =)

   prova det är faktist hyffsat bra !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0