8/10

Hejsan Hejsan !

nu sitter jag hära och klickar runt lite här och där.
ska snart duscha för om ett tag ska jag fara till skolan och vara där sedan träffa min underbara kille.saknar han såå mycket måste jag säga.nog för att jag bara träffade han iförr går men det känns fortfarande som en evighet.nåväl från det ena till det andra. här har ni "lite" fakta för att fördröja tiden eftersom att den går extremt sakta just nu tycker jag ..

STEG 1

Namn: Yaoska Häggman

Födelsedatum: 921127

Ögonfärg: mörkbruna

Hårfärg: mellan mörk och ljusbrunt

Längd: den frågan skippar vi =)

Civilstatus: är tillsammans med en helt underbar kille

Höger eller vänsterhänt: högerhänt

Stjärntecken: skytten

Kär: det är bara förnamnet,men ja jag är jättekär



STEG 2

Skor som du bar idag: Svarta tygskor med stjärnor på

Dina svagheter: jag har lätt för att tro för gått om folk

Rädsla: hmm småkryp

Målsättning: att skaffa en bra familj som jag är trygg med och som gör även mig och jag gör dom lyckliga.att kunna älska och älska tillbaka som aldrig förr.

STEG 3

Första tanke när du vaknade: fan nu måste jag väcka lillebror med
Sista tanke innan du somnade: hoppas jag kan sova nu


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola

BurgerKing eller McDonalds: hmm inget av det,max eller frasses

Adidas eller Nike: spelar inge roll båda går lika bra

Choklad eller Vanilj: choklad



STEG 5

Svär du: mjoo lite för mycket ibland..

Sjunger du: haha alltid,men mest hemma där ingen hör

Duschar du varje dag:  ja om inte mer

Gillar du skolan: njaae inte precis men det får duga

Tror du på dig själv: ibland och ibland inte =)

Kommer du överens med din mamma: beror på vad saken gäller

Kommer du överens med din pappa: för det mesta,är verkligen en pappagris inners inne :]



STEG 6

Antal människor du skulle ge ditt liv för: 4st

Antal piercings: tt på varje öra och ett i naveln

Antal tatueringar: ingen.vill helst låta bli eller vänta ett tag till

Hur många gånger har du varit med i tidningen: hmm minns inte mn några

Antal saker jag ångrar: oj,det finns många.men även många saker jag inte ångrar att jag gjort


HUR

Svarar du i telefonen: hallå eller yaoska
Tycker du om gul-bil-leken: ´bara med oskar för att jävlas lite
Mycket pengar har du i plånboken just nu: hmm oj en bra fråga
Mycket är klockan: 10.52
Spenderar du en regnig dag bäst: mysa framför tvn med älsklingen och äta popcorn

VEM

Pratar du med på msn just nu? ingen just nu
Ringde dig senast? det var nog mamma
Pussade dig senast?  älsklings oskar
Vill du kasta en sten i huvudet på? hmm bra fråga,vet inte ? eller jo en men nämner inga namn..
Saknar du mest just nu? min pappa
Är din bästa vän av samma kön? jossan men många som står mig väldigt nära
Är din bästa vän av motsatta kön? det var en bra fråga =)
Är ditt 10:e sms ifrån? svårt att gissa ? oskar
Ska du träffa imorgon? Klassen förövrigt ingen annan än så länge
Umgicks du med senast? Oskar
Sov du med senast? Diesel
Festade du med senast? festar inte...

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Nej
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: Nej
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: ibland då man är riktigt pissnödig,haha...
Velat vara ett djur: Ja
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: nej
Tycker Harry Potter är bra: nej
Hatat choklad: nej

VEM
Är i rummet med dig? ingen..
Fick du senast sms av? oskar
Tänker du på nu? ingen just nu men förmodligen snart
Pratade du senast i telefon med? oskar sen mamma
Hus var du senast i: Oskars
Sa du senast "jag älskar dej" till: Oskar igår
Är din favoritsläkting? hmm alla är mina favoriter
I din skola går dig mest på nerverna: nämner inga namn..

VAR
Går du skolan? balderskolan.
Är din telefon? i min säng
Är din mamma? på jobbet
Sover du? Helst i petters säng.
Handlar du mest? hmm det var nog en godis på skolan
Fick du tag i tröjan du har på dig: nattlinne fortfarande (A)
Åkte du senast bil? med isabell
I ditt rum är du? sitter 2 m bort från mitt rum

VAD
Åt du senast? frukost
Drack du senast? Mjölk.
Är det för färg på dina byxor? har inga,nattlinne
Närmaste saken som är blå? min säng
Gillar du mest med skolan? vet inte :S
Har du på fötterna: nada
Är din favorit färg: svart,grått,brunt och rött
Vilken film såg du senast: ´prinsen och jag
Hör du just nu? mtv

HAR DU NÅGONSIN
1. Hånglat i mer än 3 minuter ? japp
2. Sovit i en annan säng: japp
3. Hånglat på en bio: Japp
4. Hånglat i skogen ? nepp
5. Tyckt att din kusin är het ? nepp
6. Sovit naken: nepp
7. Kört över hastighetsgränsen? nepp
8. Målat om ditt rum? nepp
9. Dansat framför en spegel? hahah joo
10. Fått hicka? Japp
11. Dumpat någon? Japp
12. Stulit pengar från en kompis? nej nej
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat? nepp
14. Varit i slagsmål? Nepp
15. Smugit ur ditt hus? Japp
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma:? sääkert..
17. Hånglat med en främling: Nepp
18. Älskar eller saknar någon nu? Jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0