7/10

Hej Hej !

det har varit en helt underbar dag idag tycker jag,sol och rätt så varmt dock blåste det bara men annars funkade det.
har varit på skolan idag,kändes väll sisådära.alla har sina dåliga dagar och idag var det nog min dåliga dag för jag har varit riktigt irriterad och blivit lätt sur.kan bero på att jag varit så trätt och hade ont i huvudet nästan hela dagen.

så en dagens:

Dagens humör: sådära,är på lite bättre än vad jag var innan.
Dagens borde: borde göra läxa
Dagens frisyr: utsläppt och risigt,hihi :]
Dagens klädsel: leggings och en tjocktröja
Dagens väder: småsoligt,solen börjar snart gå ner
Dagens planer: bara ta det lungt och se någon film
Dagens längtan: längtar såå tills imorgon då jag får se min oskar.
Dagens middag: riktigt god faktist,pommes med stekt kött
Dagens tråkigaste: hmm,det mesta är det just nu men det får duga
Dagens personer: dagens personer blir nog sandra och johanna som sa hej till mig påväg hem från skolan.de piggade upp mig lite smått.tänk att ett hej kan göra så mycket för någon,tack mina saknade sötnosar ! =)
Dagens irritation: att jag vaknade på fel sida,blir så less mig då.
Dagens glädje: hmm,det vet jag inte riktigt men min hund tror jag han piggnar alltid upp mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0