5/10

Hej Hej !

ja vad ska man säga ?
joo jag är ännu en gång dålig på att uppdatera men sist jag skulle göra det innan jag får till boden/luleå så jaah kom de som skulle hämta mig före än vad de sa att de skulle göra.. så jag hann inte göra mitt sista ibnlägg innan jag for dit.

har varit på norrlandscupen hela helgen från fredag till sönda(idag)
det var kul till viss del förutom att vi bodde på en militäranläggning. kan inte påstå att det var det lyxigaste jag varit med om men men. berättar mer sen och lägger in bilder.kan tyvärr inte nu eftersom jag sitter på älsklingens dator.men imorgon ska jag försöka lägga in lite bilder och berätta mer. men nu ska jag gå ha det bra pusspuss ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0