23/10

Hej Hej !

sitter just nu på min datalektion. Gör dock inte så mycket ligger nog efter en hel del men det är så tråkigt så jag föröker koppla av med lite musik och skriva ett enlägg för idag. Dock får man alltid ont i huvudet då man sitter på dom hära lektionerna för att det är så dålig luft. Men tyvärr har jag haft ont i huvudet hela dagen idag så jag ska nog fara hem lägga mig och vila och bara ta det lungt. Har varit med älsklingen hela förra veckan och hela veckan. detta är tyvärr den ända dagen jag inte kommer vara med han. känns lite tråkigt för att jag aldrig kan bli less han och saknar han så mycket redan. Hans kramar hans pussar och bara den dära stunden att få ligga i hans armar och rå om varandra för några minuter. Men det kanske också kan vara bra att vi får vara borta från varandra ett tag,vad vet jag ?
Han ringde mig för  några timmar sedan för att bara höra hur jag mådde och så eftersom att vi inte kunnat sova så bra inatt. Hörde inte riktigt vad han sa av allt surr på skolan men att han bara ringde gjorde mig glad att få höra hans röst en liten stund. Sen har jag väll inte så mycket att berätta egentligen. Förutom att imorgon är det somsagt helt,yeees och inte bara det.de är lov  med ! så under lovet blir det väll.

- älsklingen
- Vänner någon dag
- Hälsa på oskars mormor och morfar

mer vet jag inte riktigt men det får vi väll se ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0