20/10

Hej Hej Kära Blogg Läsare !

Har inte kommit mig för att skriva i helgen,har tänkt tanken men det har ju inte hänt så mycket så det har inte lbivit av.
nåväl iallafall idag har det hänt lite saker iallafall så ska jag väll rabbla upp lite snabbt vad som hänt under helgen.
i lördags så var det såhära att oliver fyllde 2 år (faster till han) så vi for dit ett tag och firade han sedan körde mina föräldrar mig till oskar där vi stannade till klockan blev middagstid då for vi hem till mig och åt. sedan då kvällen kom for vi på coop och köpte otroligt nog inte godis men en massa frukt för haha nästan 60 kr. sedan då det började bli mer kväll sa vi godnatt och gick och la oss intill varandra och somnade,eftersom han sov hos mig. Sedan på söndagen gjorde vi som mycket mycket lite. och nu är vi här och idag har jag inte gjort så mycket. for ett tvärt in till stan efter skolan och köpte några tröjor och inte nog med det har äntligen köpt mina vinterskor. men från det ena till det andra har två saker till att berätta en dålig och en bra.den dåliga är att jag fick en räkning från hemmakväll på 125kr och den bra.
äääänligen är min dator i funktion,ääääntligen funkar den efter 2 månaders vänta funkar den äntligen och nu är den helt duglig att använda och allt. dock finns det inte så mycket på den men det gör inget det kommer,det kommer =)
så mycket lyckligare kan ja inte bli.eller jo. min oska rligger i min säng och väntar på mig så jag ska strax gå och mysa med han och se tv. men först ska jag lägga upp några bilder på mina fynd. skriver mer imorgon puss ! =)
 

vad tycker ni ? vad dom fina ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0