16/10

Hej Hej !

Sitter just nu här med sara och ska skriva några rader som vanligt !
börjar väll med att berätta vad som hände igår eftersom att i gårdagens inlägg skrev jag inget om det.
nåväl. igår var jag som alltid med min älskade oskar, först for vi hem till mig och åt sedan gick vi ut och gick med min feta vovve. Då det blev lite senare på kvällen skulle oskar göra läxa så då gick jag ner och bakade. bakade muffinsar och chokladpudding. dock så tror jag att jag var lite för generös med degen så mina muffins blev lte för stora kanske,haha.
men ja det gick bra det med. men om vi ska förklara puddingen så tror jag den blev ganska misslyckad hade i för mycket kakao,så jag ställde tillbaka den i kylen och förhoppningsvis äter min lillebror upp den.

nåja från det ena till det andra.
nu sitter jag som sagt här med sara och gissa vad ?
joo haha vi har inne en kladdkaka i ugnen så om bara några minuter ska vi ner och kolla till den.och jaa så nu sitter vi och väntar på våran kära läckerbit. inte nog med det vi for faktist på coop för att köpa glass som vi ska äta till våran kladdkaka och då hittade jag något mycket vackert. MINA NYA VINTERSKOR! ♣
jag har letat vinterskor så länge och äntligen äntligen har jag hittat några jag vill ha.hittade några tidigare på dinsko men nu är de slut och dessutom kostade dom 100kr mer. snacka om två eller snarare tre flugor i en smäll hittade ett par pumps med inte allt för hög klack så jag ska kunna gå i dom utan att få ont och en stickad tröja,dock kostade den 350 men det var en annan femma . Men nu ska vi ner och kolla kladdkakan som väntar på oss, Puss Puss skriver mer sen ! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0