15/10

Hej Hej !

ooj nu var det verkligen länge sedan jag skrev på min blogg.
men det har ju varit helg också så det har ju inte blivit så mycket att skriva då heller.
men jag kan väll börja berätta dag för dag.

SÖNDAG:
i söndags så var jag som sagt med älsklingen.vi for och köpte godis,blev kanske dock lite för mycket godis till oskar.
men det gör inte så mycket. sen for vi hem till han och såg wall.e. visst är det en barnfilm men jag måste erkänna att den var ganska bra.den hade då iallafall ett lyckligt slut och några roliga stunder där man fick skratta.

MÅNDAG:
i måndags så var jag också med oskar.vi for direkt till han efter skolan och var där hela kvällen.
ville egentligen fara och köpa mer onyttiga saker.men sen så orkade jag inte. så oskar hjälpte mig att äänligen vaxa mina ben. så nu är de lena och fina,ska bara ta det sista snart så allt är borta. sedan tog vi och tände levande ljus och bara mös med varandra fram tills jag skulle fara hem.

TISDAG:
Igår var det den 14de och då är det såklart jag och oskars 3 månader tillsammans.han hälsade på mig på skolan ett tag sen efter skolan var han på möte så han kom hem till mig efter det.så gav han mig en jättestor kram och gav mig ett kort.
jag blev jätteglad det var jättegulligt. det var en nalle med ett hjärta där det stod." en kärlekshälsning" på framsidan och sen då jag öppnade det stod det " tills dig från mig!" och längre ner. " Tack för dom här tre månaderna med dig! de har varit de tre bästa månaderna i mitt liv ! jag älskar DIG!" och sen ett litet hjärta längre ner. jag tyckte han var jättesöt. sen tände jag mina levade ljus och la oss i sängen och såg Horton(en till barnfilm) jag måste säga att hela helgen har berstått av att se barnfilmer men de var faktist bra så det gjorde inte så mycket. dock var inte den här lika bra som dom andra men nåväl jag hade ju oskar. inte bara det som hände igår.
vi blev ju utan vatten igen,det var inte det roligaste jag varit med om måste jag säga så jaa,men det hade kommit tillbaka då jag kom hem från skolan. sen inte bara nog med det pappa kom även hem igår med. Diesel(min hund) blev jätteglad då han kom.men så sen då klockan blev lite sent så gick oskar och jag sista kvällspromenaden med Diesel innan han for hem.och då han kom hem ringde han mig och sa godnatt jag älskar dig mest av allt sen la vi oss och sov.
måste säga att det har varit en riktigt lyckad helg iallafall.den har varit mysig och bara kärleksfull där vi hade tid bara för varandra. älskar min oskar så otroligt mycket,han är det bästa som någonsin hänt mig !
men nu ska jag gå ner och göra frukost, Puss Puss ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0