Har ni tid över,läs

DIG:
1. Hur lång är du? det tar vi en annan gång (=
2. Vad vill du bli när du bli stor? Lycklig och sakffa familj
3. Vad pluggar du? Barn och fritid på balderskolan
4. Har du långt hår? Rätt så det tar sig,växer och växer
5. Vilken hårfärg har du? lite brunrött,skulle man väll kunna säga ?
6. Sminkar du dig? aop,för det mesta men det kan komma undantag (=
7. Använder du läppsyl? kan jag inte påstå,gillar inte smet och klet
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? blåvitt och svartguld
9. Har du kysst någon idag? Tyvärr inte idag,men igår.Vovven gick väll nån hit och dit men annars NEJ.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Jo det gör dom (=
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Svårt att säga det är komplicerat..
3. Hur många syskon har du? 4,3 äldre bröder och en lillebror som jag bor med,tyvärr (=
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? Pappa vi kan fara nu (träningen)
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Fiskpinnar senast idag =]
6. Hur många ställen har du bott på? 3 så vitt jag vet
7. Vem i din familj stör du dig mest på? beror på men för det mesta blir det väll lillebror som är 8år,tänk er själva =P
8. Vilken familjemedlem är snällast? Diesel,min älskade lilla vovve <3
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj så pass länge sedan att jag inte minns?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? hmm,det var ett bra dag sedan nu,tyvärr
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jessica ? i sommras,haha ?
3.Har du kysst nån kompis? Ja på kinden en massa gånger (=
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej men varit tillsammans med min bästa vän..
5. Vem har du varit kompis med längst? Sofia Vikström tror jag,sedan förskolan (=
6. Vem känner dig bäst? Joss?
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Jösses,nån vecka? nån månad? minns inte
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Om jag skulle vara tvungen säga nått alls,skulle jag nog bara säga att det inte är min smak (=
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Jag är aldrig  tvingad till nått.men ibland kanske man inte alltid varit så pepp.men det var länge länge sedan (=

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
Leggings,svart t-shirt och en svartvit randig tröja från hm
2. Har du bytt om idag?
jo 3 ggr för varje träning jag haft ?
3. Favorittröja?
Mammas stora tröja,inte snygg men skön =]
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet?
Oskars svartgråa tröja som han köpte för ett tag sedan (=
5. Har du gett bort kläder nån gång? oja,en massa gånger!
7. Har du handlat kläder genom internet? Nej det har jag inte.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång?
HAHAHAHH det var det gummaste frågan jag hört =P NEJ det har jag inte =)
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
hmm ? bra fråga..
10. Vad använder du för skor?
ett par tygskor med stjärnor på (=

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Jopp,allt för många gånger och då är mitt skrik inget att lika med !
2. Klä dig annorlunda? Klart jag gör,ifall jag vill så skulle jag kunna.gick med pyjamas till skolan en dag (= pinsamt,njae men vågar jo.man måste ju känna att man lever och lite tokiga saker måste man få göra ?
3. Vara dig själv? haha jaa ?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Jopp,gillar det inte men vågar
5. Fisa inför din pojk/flickvän?
har aldrig gjort det men känner mig så trygg hos min älskling så klart jag vågar vi gör det alltid till något roligt sen (=
6. Pierca dig? har redan ett i naveln
7. Ge dig på utmaningar? aa,beror på.gränser finns
8. Ha sex på offentlig plats? hihi, ja =] inte sllt för men vågar.
9. Vara omogen? Har varit det allt för många gånger så ja (=
10. Äta små kryp? Där går gränser,NEJ!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Balderskolan
2. Vad heter din favoritlärare? Mikael
3. Vad är ditt favoritämne?
Specialidrott och musik
4. Snyggaste läraren på skolan?
OJ,spanar inte så jag vet inte
5. Fulaste läraren på skolan?
haha inga namn
6. Tråkigaste ämnet? datakunskapen....
7. Har du skolkat mycket senaste året? Jo inte allt för mycket.men måste skärpa mig iallafall
8. Hur tar du dig till skolan? jag är hurtig och cyklar

Någon:
Som förstår dig: ingen mindre än min älskling,han förstår mig till 100
Som du saknar: svår fråga? oskar och konstigt nog men mamma Elisabeth,fråga inte..
Som du längtar efter: Kommer inte på någon nu,men sofia och sara tror jag (=
Som du hatar: nämner inga namn..

Vem:
Kramade dig senast: Oskar igår ?
Pussade dig senast: Oskar igår
Var hos dig senast: Oskar ?
Var du hemma hos senast: Oskar ?
Ringde dig senast: Mamma
Ringde du senast: Oskar

Jag:
Är singel: Nej,är i ett förhållande och ni vet nog vid det här laget vem =)
Saknar någon just nu: Jo många,men bara en speciell speciellt mycket!
Är rädd för att bli övergiven: Som fan,vill aldrig bli lämnad varken död eller levande..
Svär ofta: Jo,det är fult måste lägga av !
Sjunger i duschen: hihi,aop nästan varje dag =]
Är en morgonpigg person: Peror på,för det mesta nej och ibland ja
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Har redan haft det så ja
Är kär i kärleken: JAA,allt för mycket,tyvärr
Skrattar åt mina egna skämt: haha,kan hända nån gång (A)
Vill ha barn: Självklart,inte nu kanske men om bara nått år =)

Har du:
Piercingar: Jopp
Syskon: Japp
Pojk/flickvän: Jopp,världens bäste
Jobb: Tyvärr inte men vill ha!
För många vänner: man kan aldrig få för många
Rymt hemifrån: nae
Färgat håret: Japp
Bra självförtroende: nae ?
Sagt "jag älskar dig" till någon: japp,väldrig många gånger.
Varit kär: var och är enormt kär nu ! <3
Gjort något olagligt: Tyvärr, ja...
Somnat i skolan: Allt för många gånger..
Brutit ett ben: Nepp =)
Tappat bort mig i min hemstad: haha nae ?
Sett en fallande stjärna och önskat: Tror det för många många år sedan =)
Varit otrogen: inget att vara stolt över,tyvärr. ja ...
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: skulle tro det ?
Smugit ut utan lov: hmm? nae tror inte det
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: hihi,aa
En hemlighet som ingen vet: skulle tro det,men det förblir en hemlighet!
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nej
Somnat gråtandes: allt för många gånger..

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: varje dag ?
Ha ångest: inte nu men har haft.
Drömma mardrömmar: inte ofta men ibland
Klä dig i svart: Inte helt men ja rätt mycket
Hata folk: Brukar inte hata men brukar ha mycket fördommar om folk..
Lita på folk: NEJ,har sjukt sjukt svårt att kunna lita på folk.dom som känner mig vet!

Sista personen som:
Sov i din säng: min oskar
Fick dig att gråta: oskar
Skrek på dig: mamma
Du fick sms från: Lena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0