Dagens.

Dagens humör: På bra humör faktist.
Dagens borde: Borde städa mitt rum ser ut som ett bombnedslag
Dagens frisyr: Uppsatt
Dagens smink: Maskara och en brun ögonskugga
Dagens klädsel: Shorts och en sportbh
Dagens planer: Träning>Duscha>fika>prata med älsklingen>SOVA
Dagens materiella vill ha: Hmm ?
Dagens längtan: Tills jag fyller år
Dagens fundering: tänker inte på nått speciellt nu men det kommer ska ni se
Dagens beroende: Jag vet inte..?
Dagens personer: Jossan & lina som gjorde dagen lite speciell
Dagens låt: Crossfire- Lady
Dagens bild: Jag klappar en häst på Lyckseledjurpark i sommar,och jag som hatar hästar! =)

Kommentarer
Postat av: Josefin

You make me day shine hun :)

2008-11-06 @ 22:06:27
URL: http://joosseefinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0