20/11

Hej Hej !

Nu är det precis exakt en vecka kvar innan jag blir 16år.
Inte så speciellt men jag hatar att vara bland dom sista att fylla år.
nåväl,vet inte riktigt än vad jag önskar mig men det får vi väll se.
Längtar mer att få just den helgen med min älskling som då ska sova hos mig och så ska vi ut och äta nästa torsdag då jag fyller år.

Fick ju sovmorgon idag igen!
dock har jag knappt kunnat sova nått iallafall men ändå.
Efter skolan ska jag dra mig så fort som möjligt med en buss som jag sedan kan ta till älsklingen som fortfarande är sjuk. stackarn jag tycker så synd om han som ligger där i sin säng och kracksar. Nåväl krya på dig älsklingen,jag finns här för dig!
har med råga på allt datakunskapsprov idag och kan inte ett skit. hur ska det gå?
inte för att jag är så hårt insatt i det men ändå jag har ju aldrig lyssnat på vad han sagt men men.

Så äre ju som ni vet skyltsöndag på söndag.Den är faktist ganska tidig tycker många.
Det är ju inte ens någon snö och många tycker att det inte är lika mysigt då.
Själv har jag aldrig varit på någon inte så vitt jag kan minnas på alla mina 15år.
Fråga mig inte varför för jag vet inte.men ska fråga om oskar vill följa mig det är väll bäst jag pallrar mig dit nått år.
men nu måste jag skynda mig och gå skolan börjar snart. Puss Puss och ha det bra ! (=

 Krya på dig älskling ! ♥
Kommentarer
Postat av: Din Oskar

tack älskling! och tack för inlägget på min blogg! <3 te amo! (L)

2008-11-20 @ 17:43:38
URL: http://oskarstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0