19/11

Hej Hej !

Det är onsdag idag och jag har väll itne så mycket att berätta egentligen därför hoppas jag detta inlägg blir kort.
Hade special idrott idag första lektionen så,så började min dag.
Dagen har varit väldigt väldigt slapp.konstigt nog börjar jag få konstant ont i huvet och börja må dåligt ofta på skolan,konstigt? På specialidrotten så blev Gustav väldigt förvånad att min klubba höll.
Vi spelade mot varandra och jag gick på han,Så råkade klubban fara just under hans fötter och det small till riktigt hårt.
det lät precis som att min klubba gick sönder vilket alla trodde men till våran förvåning gjorde den inte det,den höll!
Det ända som var,var att han fick sitt sår uppriver igen men det gick bra.

fick tyvärr inte vara på min APU plats som jag ville...Förstod väll det,ingen jävel skulle kunna göra nått.
typist skolans lärar blondiner! blir så arg dom kommer ändå inte röra häcken från sin jävla stol.kort ord med mycket betydelse har jag abra att säga.IDIOTER!

älsklingen är fortfarande sjuk.tyvärr!
han stannade hemma idag från skolan hade 38 grader feber,tycker synd om han :(

så har allså min dag varit men nu ska jag ta och dra mig och göra min saga helt klar som jag sak redovisa på fredag.
det bästa är att jag har sovmorgon imorgon med,JIPPI. 
men nu ska jag gå natti natti på er puss puss ! (= 

 
Kommentarer
Postat av: sofia

typ inte måndagen som kommer men måndagen efter :)

hehe vad fick du på din novell? jag är jätte nöjd med ett G iaf :)

2008-11-20 @ 09:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0