17/11

Hej Hej !

nu är det måndag igen,tyvärr.
Helgen gick alldeles för fort jag önskade att den var längre,men det ver den ju så klart inte.
som sagt var jag med älsklingen hela långa helgen.vi gjorde inte nått speciellt.
i fredag så minns varken jag eller oskar vad vi gjorde så,hahaha så mycket var det ju verkligen inte som vi hade gjort.
men vi tror att vi låg och sov i min säng hela den dagen och åt varma mackor.
på lördagen så sovde jag hos han och vi kollade på videofilmer sedan har var en liten skit.
rätt soligt tills vi somnade för att jag var så jävla trött.och efter många omständigheter fick vi inte och la oss förrän kl var 6.men då skulle vi lika fullt upp 11 nästa dag för astt fara till hans farmor och farfar.eller han gick upp då.
älsklingen steg nämligen upp före för att göra amerikanska pannkakor åt mig,gullit!
och som sagt på söndagen for v i dit.det var faktist ganska roligt har bara aldrig  varit där förr.
Vi fick mat och efterrätt på det,mummsigt. sen gick vi upp och kollade på vars hans pappa hade bott då han var litet.
fåstaka ord. mysigt,trångt och litet. inte nå större fel på det men litet var det så vi kunde inte röra oss på så mycket.
men oskar är heeelt inne på att vi ska göra om där i sommar och bo där jag och han.men det får vi väll se då,det är ju inte sommar riktigt än. nae nu väntar älsklingen på mig med min sjal så det är väll bäst jag tar och går och piggar upp han efter en tupplur vi gjorde nyss.skriver mer imorgon,blev inte så mycket idag men låt gå.ha en bra kväll och glömm inte att det är pb ikväll. Puss Puss ! (=
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0