15/11

Hej Hej !

JO,det blev nämligen ett inlägg till fast jag inte trodde det själv.
Sitter just nu hos älsklingen och skriver det medans han är inne i duschen och duschar.
Tanken var egentligen att jag skulle komma och väcka han dock var jag allt för seg som vanligt.så då jag kom hade han redan vaknat och satte sig vid datorn och spelade. Nåväl nu sitter jag iallafall här.

Det är lördag och jag har ingen aning om vad vi ska göra.
Det blev ju inte så att vi bakade igår med tanke på att båda två somnade,IGEN..
så jag hoppas hoppas hoppas att vi gör det idag istället nu när han kommer ut för jag är extremt sugen på gott (=
Sen blir det väll att bara ta det lurre och oskar lovade mig att vi skulle se pretty woman ikväll eftersom det var så länge sedan jag såg den.Gladaste minen fick jag kanske inte men låt gå,han överlever den är faktist bra.
så håller älsklingen på med att kolla upp ett recept på amerikanska pannkakor som han vill göra imorgon till frukost.
så då blir det en onyttig frukost imorgon med,hoppas det blir gott.

men nu ska jag ta och avrunda lite för snart kommer han väll ut nu duschad och fin.
imogron blir det nog inte alls att skriva,fast det har no väll hört förr?
nåväl ha en fortsatt trevlig helg puss puss ! =) ♥

 

Pretty Woman och Muffins kand et bli nått bättre ? =)
Kommentarer
Postat av: Malin

Kakorna såg lite frestande ut ;)

2008-11-16 @ 23:24:38
URL: http://malinluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0