14/11

Hej Hej !

Det är så mycket som fredag idag och det är helg.
Ska snart fara på träningen som börjar kl 5 så jag är lite stressad just nu eftersom jag ska på ett litet ärende innan så det blir nog förmodligen ett väldrigt kort inlägg idag?

nåväl det är inte vilken fredag som helst heller.
för nämligen 4 månader sedan blev jag och min älskade oskar tillsammans.
så vi firar allså 4 månder idag. Känns inte så roligt med tanke på att jag ska snart på träning och så men det gör inte så mycket vi har tid för varandra sen. Vad ska vi göra ikväll? jag har ingen aning faktist inte så att vi har planerat me inget speciellt tror jag. Efter träningen ska vi väll förmodligen ligga och mysa ett tag sedan hade vi planerat att baka muffins och he choklad ovanpå så det blir som en glasering på det hela. Sen närmare natten ska vi göra varma mackor och bara myspysa i min lilla säng,inget speciellt bara helt änkelt. Har nämligen köpt en liten liten present till han. inte sådära dyrt eller så och inget märkvärligt heller men det är alltid extra kul att överaska någon och det gjorde han mot mig förra månaden så nu vill jag ge han nått.inget speciellt men det är tanken som räknas.kan berätta imorgon vad det blev eller förhoppningsvis på måndag.


Som sagt det är helt och det är fullt upp denna helg.inte säkert att jag skriver i helgen ska försöka om inte tankarna är på någonting annat,men vi ser ju. om inte annat skriver jag ett inlägg på måndag igen och då får ni vänta tills det.

och såhära ser mig helg ut.

- Jag och oskar 4 månader > Myspys

- Jag ska sova hos oskar

- Fara tills oskars Farmor och Farfar > Match?


så ser min helg ut hoppas ni får en lika bra helg,men nu måste jag rappa mig det är brottomt.

som sagt skriver jag inte imorgon skriver jag på måndag och då får ni gärna kolla in på min blogg.

Puss puss och hare ! =)


Tack för de underbara 4 månaderna med dig älsklingen älskar dig så mycket.

och fler ska det bli min prins ! <3



14/7 -08 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0