12/11

Hej Hej !

Sitter just nu här och skriver några rader.måste säga att detta inte är mitt första inlägg för dagen,kanske mitt fjärde femte men skit samma det kan aldrig bli för mycket.
har faktist inte gjort så mycket idag varit på skolan köpt en tröja en stickad på gina.Hade tänkt köpa den innan och har lagt in den tidigare på bloggen dock hade jag inte råd med den och lämnade tillbaka den så sen förra veckan i fredags for jag på stan med flickorna i klassen och hittade den och då hade dom sänkt den från 150 till 50 kr fanns dock bara vit och massa andra färger och då tänkte jag jag köper den vita.men hade inte råd.så igår fick jag 50 kr av mamma och gud så glad jag blev då så skulle jag på stan idag och köpa den då fanns det en svart som jag tidigare hade tänkt köpa men fanns inte och dör låg den en svar precis i min storlek,S och det var den sista kvar.så jag provade den heeelt perfekt så slog jag till och köpte den och nu har jag äntligen den hemma tiggandes i min säng och väntar på att tas på.

Sen efter skolan damsugade jag mitt rum och for på träningen.vi hade flyttat den så det blev lite stressigt att hinna äta städa rummet och fara på träningen men det gick super hade lite tid över så jag satte mig vid datorn och skrev med älsklingen ett tag fram tills jag skulle fara. Nu några timmar senare har jag kommit hem från träningen.förhoppningsvis trodde jag att oskar skulle vara inne men han är inte det så jag ska ta och duscha sen ska jag göra varma mackor ta nått att dricka kanske te? sen ska jag bara krypa ner i min säng och mysa kolla på film och vänta tills älsklingen ska ringa.

Helgen börjar ju närma sig nu och allt det är ju onsdag idag.så imorgon ska jag vara med älsklingen och nu till helgen lär det inte bli så mycket bloggande kanske ska försöka men sen ser vi.ska nämligen fira våra 4 månader som vi har nu på fredag och på lördag till söndag ska jag sova hos han sen på söndag ska jag och hans familj fara till hans farmor och farfar och äta middag,mysigt mysig.men nu måste jag ta och avrunda innan klockan blir allt för sent.skriver nog imorgon.hare bra natti natti ! =)

 en bild som jag tog på diesel i höstas,bilden blev inte som jag tänkt mig då jag tog den.den skulle igentligen bli svartvita och inte tecknad som jag råkade ställa in kameran på mobilen på men jag tycker jag lyckades rätt bra iallafall trotts att allt blev ett misstag
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0