tack,tack,tack

min förkyldning har fortfarande inte gått över. vaknade igår över att jag hade en fruktansvärd huvudvärk i skallen och mådde dåligt. Den har inte blivit nå bättre under kvällen,har lika ont i huvet nu som igår och ibland känns det som jag har feger för antligen fryser jag eller så svettas jag. Det är inte kul att vara förkyld ( sjuk) :(
jag vill vara frisk NU eftersom jag inte varit det på länge. Pappa tvingade mig till skolan iallafall fast jag kände mig jävligt sjuk,det är jobbigt då han aldrig tror på att jag också kan vara sjuk någon gång. tänkte flera gånger fara hem från skolan men jag stannade kvar iallafall för jag visste vilket liv det skulle bli hemma annars om jag stack.
efter skolan berättade pappa att han hittat en skinnjacka på veromoda och jag har länge velat ha en så vi for dig och köpte den :)  så nu har jag äntligen en !
vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll men förmodligen vara hemma och ta det lungt, ta ett varmt bad göra kladdkaka och popcorn sen dricka några glas te. sen bara mysa och se film så jag sedan kan stanna hemma imorgon från skolan,kanske jag blir frisk snart !


Kommentarer
Postat av: malin

vad kostade skinnjackan? :D

2008-05-22 @ 16:18:04
URL: http://maalinerikssonn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0