SOMMARJOBB!!!!

YEEEEESSSSSSSSS !!

YEsss,jag har fått sommarjobb och jag är jävligt glad kan jag ta och säga er ! =)
jag fick sommarjobb, första perioden på falkträsket och KFUM huset.
känns kul eftersom jag kommer få vara ledare för en äventyrsskola med klättning,paddling,segling m.m osv och sen kommer jag få stå vid kiosken på falkträsket. jag är rätt nöjd med det jag fick då jag tänker på vad alla andra fick ! =)

säg till om någon till ska vara där samtidigt som jag kommer vara där ! =D


image249
Kommentarer
Postat av: Linda Binda

åååå så kuul! då ska jag dit och prata med dej! :P jag är jätte nöjd med mitt sommarjobb! jag ska jobba på ett ålderdomshem på a-torp sista perioden :D

2008-05-25 @ 19:03:49
URL: http://lindanordmark92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0