no heart here ,

Tänk så falska människor det finns igentligen, och vad folk förändras med åren.
hur mycket ska man behöva stå ut innan man får nog ?
jag har hört mycket och sett mycket men jag trodde aldrig  det skulle gå så långt som igår.
det värsta som finns är då folk ljuger för en och det är ännu värre att ljuga om saker som inte ens är sanna för att man själv inte vågar stå upp för sig själv. jag är så oerhört less och jag blev så ledsen att jag bara skulle kunna sätta mig ner och fälla hur många tårar som helst för jag trodde inte det var sant.
men det är inte lönt för det kommer ändå inte hjälpa det som hänt,jag sa ta tag i saken istället .
och jag kan lova dig att DU kommer ångra dej ,du kommer ångra det du gjort det är inte över det är bara början!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vet varför du är så sur på orapin .

2008-06-02 @ 08:08:23
Postat av: Luu

du är så jävla töntig. give it up bara, din dumma apa. du lämnar Orapin ifred och nämner aldrig ens hennes namn igen, thats it .

2008-09-26 @ 07:48:06
URL: http://ghettoprinsessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0