Från barn till vuxen,

Idag har jag hunnit med en massa tycker jag.
Först var på min lillebrors skola där var det anderstorpsdagen idag.
Det var hyffsat kul där borta,småbarnen hade småstjärnorna där och de sjöng och dansade.
Det var skitkul att se då de stuttsade omkring på senen och låssas sjöng till olika låtar.Då man såg alla uppträdanden förstod jag att jag saknar tillbaka då man var sådär liten och kunde ställa sig upp och "skämma" ut sig utan att någon brydde sig utan bara apploderade och man var stolt över sig själv. Men man kunde göra mer också det fanns även mat man kunde köpa,loppis och olika aktiviteter med tävlingar och annat smått och gott man kunde göra,även ett litet tåg man fick åka omkring på. Efter det for jag och sofia till stan för att hitta ett par examens kläder till henne. Hon ville ha en klänning så vi letade och letade men hittade inget som hon riktigt föll för tyvärr.
Då affärerna var påväg att stänga for vi in till en affär där hittade jag världens finaste klänningar som både jag sofia och emelie blev förälskade i så dem ska nog köpa sina examens kläder där tror jag :)
hittade även nå kläder jag vill ha och ett par skor jag är helt döö kär i jag bara MÅSTE ha !

   

Skor: dinsko 250kr
linne:  ginatricor 250kr
t-shirt: ginatricot 99 kr
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0