en sväng hit och en sväng dit

Tjenare Tjenare !
har inte skrivit på ett tag nu känner jag men som jag skrev innan,min dator är fortfarande inte som den ska så det blir allt längre mellanrum vid skrivandet..

Idag hade jag iallafall skola.
dagen var inte precis den roligaste,det har regnt och varit mulet såjag känner mig inte så pepp på nått.
vi hade prov idag i kemi vilket jag tror inte gick så bra eftersom jag började träna igår :]
hade beep med men kunde dock inte vara med eftersom att jag är extremt förkyld och kan knappt andas.
då dagen började ta slut så for vi till E4:an jag och några till tjejer för att spela in låten Love somebody like you med kieth urban.Efter det for jag tillbaka till skolan för att prata med skolkuratorn men hon hade dock inte tid idag så då vare bara att pallra sig hem :)
Nu sitter jag här framför min sega dator och bara skriver,vilket jag tycker är väldigt skönt för jag längtat efter det så länge. Vad jag gör ikväll får jag se,det kanske blir diana men är inte så säker på det. Hoppas det iallafall för då ska jag baka kladdkaka som jag saknat så länge och dricka te :)

skriver väll mer senare då jag nått roligare att skriva om och då datorn funkar.
tills dess blire väll ett pusspuss ! :)

 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0