en kväll med grillning,

idag har jag inte gjort så mycket,var på stan ett tvärt med diana och kollade om en vårjacka,
jag behöver såå mycket. jag vill ha massa nya kläder och skor och sen lite utöver det men jag har ju inga pengar :(
att föröka hitta en jacka var meningslöst... då jag kom hem gick jag in på tradera och hittade en jacka jag ville ha dära så nu får jag hoppas att jag får den,hoppas hoppas hoppas .



ikväll ska jag vara med emelie,jesper,richard,elias,rasmus,joel och diana.
vi ska spela brännboll någonstans sen ska vi grilla vid någon grillring.
jag har köpt korv och diana skulle ta med sig ved sen skulle emelie göra pinnbröd och så tar vi med oss våra egna drickor. jag är verkligen pepp för kvällen eftersom jag älskar att spela brännboll och sen grilla vid en grillring är en mysig avkoppling för kvällen :)
ha en bra kväll ni med, puss ! ♥

image244
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0