en dag mindre

Idag har det varit en hyffsat bra dag tycker jag.
var på skolan som vanligt,det började med att vi läste lite granna i 20 min sen hade vi språk.
efter språket for hela klassen ut och fikade tillsammans på stigs. alla satt kanske inte vid samma bort men det var ändå okej eftersom att vi gjorde nått ovanligt. Jag fikade inte så mycket eftersom att jag tyvärr inte har så mycket pengar =(  
iallafall så hade jag köpt en chokladboll och en glass men stälde mig längs bak i kön igen för jag ångrade mig och ville ha en dricka med. Tyvärr tror jag att jag fick stå där i kön och vänta minst 10 min för att få betala för min dricka. Före mig stod en mamma och sitt barn och skulle betala en macka,2 drickor och en glass. Dock blev jag ganska så irriterad på de eftersom att då hon köpte mackan bad hon kassörskan att ta bort osten och äggen som fanns i den för att sedan he på mer räkor som hon kunde betala lite extra för. Inte nog med det hennes barn skulle ha en bägare också men barnet var tvungen att ha ett speciellt "glas" att ha glassen i så kassörskan fick ta det hon ville ha. Då kassörskan hade hett upp glassen i glaset frågade hon lillungen om hon ville ha någon sås då sa hon barnet ja och valde chokladsås då mamman sedan skulle betala sa barnet mamma det är inte rätt glas som jag bad om,då sa mamman jo det är det så fortsatte barnet och säga att det inte var det men de bytte inte glas iallafall.
då mamman redan betalat allt satte sig barnet på golvet och sa att hon inte ville ha någon glass längre sedan gick dem och det var min tur att betala. Det var nog det mest irriterande jag varit med om på länge !

men nu ska jag ta och dra mig utåt skriver kanske mer ikväll,puss ♥

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0