allt för lång tid

har inte skrivit på jätte jätte länge nu känns det som,men min dator funkar ju knappt så jag har inte haft möjlighet till att skriva heller =/

Det jag gjort på de senaste dagarna är väll att ha varit på stan köpt lite saker,inte så ovanligt :]
varit med vänner och så,det var ju valbors igår så jag var med diana och vi var lite här och där.
var väll inte så jättekul eftersom att vi visste inte riktigt vad vi skulle göra men det dög väll :)
igår var jag men oliver med vi var ute och köpte glass och lekte i en lekpark.
sen idag har jag inte gjort så mycket sovit ut och sedan var jag ute och sprang med hunden ett tag och lekte lite med han,vilket jag tror han tyckte var väldigt kul :)
det var mina dagar det.vi har lov nu och allt känns som det går i snigelfart. ingenting händer allt känns så tomt på nått konstigt sett,det fattas nått jag inte kan sätta fingret på just nu!

       

det var lite bilder det :)
Kommentarer
Postat av: Kssss(=

Snygg blog yaoska ;)

2008-05-01 @ 22:28:38
URL: http://ksenias.blogg.se
Postat av: Anonym

Snygg blog yaoska ;)

2008-05-01 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0