vissa dagar är roligare än andra

alla dagar är inte roliga,men vissa kan man bara inte leva utan !
nu ska jag berätta lite granna om de två senaste dagarna något jag aldrig kommer glömma.
det var skratt och glädje,har inte haft så roligt på väldigt länge.ett gott skratt förlängre livet!

Fredag:

igår var en dag jag sent kommer glömma!
skulle igentligen på nf (night flight ) men en vän svek mig riält mycket, två ggr så det blev inte av.
då ringde jag till sofia för hon skulle vara med johanna (en gammal klasskompis som flyttat till byske)
kl var kanske 8 då sa hon att det kunde dom,dem skulle börja gå strax så jag väntade.
när dem kom till mig så berättade vi en massa roliga saker och jag och johanna började garva råå mycket,visade en bild på min kille då en kompis till oss hade sminkat han.HAHAHA råå kul han var extremt fuul :]
men dock såg min lillebror det och ville med bli sminkad haha så johanna gick med på det och hon sminkade han.efter ett tag blev jag så sugen på glass då vi bestämde oss för att gå till mackarna och köpa glass.på vägen dit tog vi med oss min hund,johanna och sofia jagade upp han så mycket så han började rusa i en välldans fart rakt fram.jag orkade inte hålla emot så jag ramlade på rygg och min hund fortsatte att dra,AHAHHA kan lova att jag blev blöt efter det ;) då vi kom tillbax hem la vi oss i min säng och såg film (stockholm boogie) sen vid halv 1 for dem hem till sofia.den roligaste kvällen på länge,tack flickor !

Lördag:

idag äre såhära att jag hade match kl 12 på edda.
det var våran sista match för sesongen och mycket stod på spel. vi var tvugna att vinna matchen annars skulle vi inte bli 1a i serien och vi skulle kanske inte komma vidare till norrlands slutspelet där vi bara möter dem bästa lagen.men matchen gick bättre än vad jag trodde,tvekade aldrig på vårat kag eftersom jag vet vi klarar det mesta tsm bara vi vill.men som sakt matchen gick bättre än vad jag trodde det blev 13-1 + att gjorde ett mål hahaha missade alla andra mål jag skulle sätta men bättre än inget iallafall hahah ;)
efter matchen så for vi och åt pizza hela laget.gör vi varje år och det ska fortsätta så med,så nu är vi som sakt vinnarna i serien och tog hem allt,nu äre bara norrlands som väntar på oss ;)
vi börjar det tsm så ska vi avsluta det tsm!


 

det var dom bilderna HAHHA ! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0