söndags Cupen

idag hade vu cup på kaplanskolan.
vaknade kl 8 för att vi skulle vara på skolan kl 9 inte så kul måste jag erkänna,var vaken till kl 12 natten därpå och jag kan säga det nu i efterhand att det verkligen känns ända in i märgen. det var en jobbig dag kan jag lova,vi var där från kl 9 till kl 5 kan säga att i slutet var jag riktigt trött och hem ville jag mer än allt. vi kom dock 3a visst det var väll inte så dåligt men jag VEET att vi kan göra bättre av oss. men och andra sidan så spelade vi bra idag och alla var trötta och slut sista matchen vinnarglädjen fanns inte kvar lika mycket som förr då . riktigt lång dag men vännerna höll ut iallafall,diana,elias,emelie,linke och nils var där och såg alla matcher jag spelade.förutom diana som for då det var sista matchen och nils som var där bara ett tag av sista matchen :)
haha ingen utom diana var ett så stort stöd då jag var dära,dem gjorde mest annat. men jag får väll iallafall vara tacksam att dem kom och iallafall försökte se matcherna,tack och puss på er ! <3

Kommentarer
Postat av: didddiiee

haha sötnosss;) allt för dig!

2008-03-16 @ 23:55:32
URL: http://dddl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0