ord till ord

har hört dina hårda ord förr,då sved dem riält kan jag erkänna denna gång betyder dem inget.
du säger att du står för dina ord, men ord mot ord stå för dem nu då,tyckeru jag passar in bland massa "sjuka" människor som gör dumma saker gång på gång och borde behandlas sätt in mig dit då om du tycker att mitt hem är dära.själv vet jag inte vars jag hör hemma hjälp mig finna vägen då, du som är så vuxen och stor. är min plats dära skaffa intyg så jag kommer mig dit,då kanske jag får ett hem jag inte hinner hära.
du som säger att du står för alla ord,visa det denna gång då och tala inte före du agerar. glapp i käften kan du med vara och hårda ord kan du säga med, precis som jag.men till skillnad från mig och dig står jag inte alltid för det jag säger som du tydligen gör.visa förändringar visa hur mycket du står för saker då,nu haru talat agera då .
är jag så pass dum i huvet skicka mig till psyket då,bara du står för dina hårda ord du säger,lögner hatar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0