Fixar och Trixar

nu är yaoska i farten hahah,har fixat en bild till malin eriksson.
gjort om den på ett liknande program som photoshop och nu har hon tänkt ha den som header.
fick sitta ett tag tills jag fick fram den rätta bilden som passar just henne ? efter många om och men blev den sista rätt bra och jag är ganska stolt över mig själv :] ska lägga upp lite bilder så får ni se hur det blev :)


 <------- första bilden jag gjorde

  <-------- andra bilder jag försökte mig på

 <-------- resultatet efter alla försöken och blev sedan den bästa !


om ni vill att jag ska göra om bilder sådära så säg bara till,har ändå inget bättre för mig att göra om dagarna ! :)

Kommentarer
Postat av: Hhe

Kan du inte fixa så till mig med yaoska :D ?

2008-03-15 @ 11:15:05
URL: http://hheee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0