På utfärd

Imorrn ska jag iväg med sommarjobbet på en hajk och sova i tält.
Jag hoppas verkligen verkligen att det blir någorlunda bra väder med iallafall uppehåll men mest sol,eftersom att jag sak upp kl 7 göra mig iårdning sen kl 9 ska jag,några ledare och barnen paddla till mjödvattnet. Jag vet inte hur långt det är men jag vet iallafall att det tar ca 2 timmar att paddla dit just därför hoppas jag verkligen att det är uppehåll :)
När vi kommer fram så ska vi förmodligen sätta upp tältet och göra mat till de andra. Jag hade väll inte turen precis att få göra det roligaste, vissa får faktist göra lite värre saker. Anna och Christoffer ska städa på falkträsket och göra fint tills vi ska börja sälja glass. Malin,Elin och John de ska få vara i legobutiken och bygga lego,visst de får somvormog till halv 12 vilket jag oxå vill och de behöver bara jobba fram till 3 sen far de hem och gör sig klara till 4 sen far de till mjödvattnet.
Men och andra sidan att bygga lego är inte alls det roligaste som finns,idag trodde jag att jag skulle somna och döö av huvudvärk medans jag byggde så ja tack jag stor gärna över :)
för övrigt så ska vi väll bara bada och leka lekar med barnen hela den kvällen och fara hem dagen efter.
Sen får vi ledigt tror jag och på måndag är det full rulle igen då är det ut på hajk igen i 3 dagar denna gång.
visserligen blir det några dagar längre,vet inte hur jag ska klara av det för att sova i tält är verkligen inte min starkaste sida,Men det ska väll fixa sig det med ska ni allt se. Så hela denna helg och nästa helg blir fullt rulle,sedan är det bara en vecka kvar och sen slutar jag jobbet :) underbart,jag längtar redan tills att få sova ut men jag är ändå trotts allt jäkulst nöjd med mitt sommarjobb jag fick !
tills dess får vi väll höras kommer förmodligen skriva på torsdag hur allt gått,hare pusspuss♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0