många val,

Nu står jag inför ett svårt val tycker jag,och jag har såå himmla svårt att bestämma mig vad jag ska göra kan inte ni hjälpa mig lite på traven ? =)
nu är det såhära att jag vill göra någonting med migg hår i sommar eftersom jag är så oerhört less det.
ska iallafall härga håret till hur det är nu och har varit det ett tag,eftersom jag vill inte ha min vanliga hårfärg svart.det känns så livlöst och trist tycker jag passar bättre i det jag har. iallafall det ska jag göra sen är frågan ska jag :

 permanenta håret lockigt/krulligt ungefära såhär

 ha mitt vanliga hår och spara ut det längre

 eller klippa av mig det och ha kort som förra sommaren tex page


förövrigt så saknaar jag mitt vanliga naturliga hår som är vågigt.
ångrar faktist att jag klippte av mig alla mina lockar men jag har bara mig självcatt skylla för jag klippte mig själv.

iallafall detta är mitt naturliga lockiga hår svart men dock lite kort  


ni som kollat in på min blogg kan ju gärna komentera och säga hur ni tycker jag borde ha det :) !
Kommentarer
Postat av: joss

permanenta de gumman :)!

2008-06-24 @ 12:57:05
Postat av: MatildaC

spara ut ditt gamla hår! :)

2008-06-24 @ 17:45:16
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: MatildaC

spara ut ditt hår som du har nu ***** =]

2008-06-24 @ 17:46:11
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: sofiia

haha mamma sa att du skulle ha krulligt hår ed mustach !haha nej hon skojjade, men hon tycker iallafall att du ska permanenta ditt hår, hon tyckte att du skulle passa bra i det, så hon ville att jag skulle skriva det åt hon: )hehe;P

Postat av: Jennee

Du passar bra i allt=) Prova krull(L)!

2008-06-25 @ 21:32:53
URL: http://jenniferlovstrom.blogg.se/
Postat av: :)

ha ditt hår som det är :)

2008-06-28 @ 13:02:52
Postat av: lisasundbom

krullit !:)

2008-06-29 @ 19:59:46
URL: http://lisasundbom.blogg.se/
Postat av: sara

Permanenta håret =)

2008-06-30 @ 15:27:57
Postat av: Anonym

klipp dig :) :)

2008-06-30 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0