Kommer sakna !

jag vet att det kommer hända men jag har fortfarande svårt att tro det.
jag vet att jag kommer gå ut 9an och inte kommer vara tillbaka till hösten som de 2 första åren i samma klass.
kommer sakna min klass som faaan! vi har haft såå jävla kul de här åren tillsammans.
det känns som ett helt vanligt sommarlov som sedan tar slut och man går tillbaka till varandra men så är det verkligen inte och det känns inte så kul eftersom jag trivs så bra med min klass !
det är synd att vi kommit varandra så nära NU och inte tidigare nu då vi ska gå isär.
ni ska iallafall veta att jag älskar er så oerhört mycket,ni gör mina dagar så mycket lättare och skratt jag får med er ger en verkligen glädje. JAG ÄLSKAR ER !! ♥

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0