Blöt från topp till tå,

då var det måndag igen av alla måndagar och ännu en ny blöt sommardag.
men min måndag var allt annat än lyckad.. och för de som såg mig förstår det nog mig,tack isak för att du sjöng man måste gilla läget det var verkligen kul( not )
Iallafall bäst jag tar och berättar för er om min lyckade dag för ni blir säkert nyfikna,men komihåg att jag är ändå bäääst !

som ni vet så har det regnat ganska mycket idag,tragist men så är det.
hade jag vetat att vi skulle ut och segla i stormen hade jag faktist tagit med mig extra kläder men eftersom att jag aldrig blivit blöt då jag haft det med mig tänkte jag att idag slipper jag.men det var ju klart att just den dagen jag INTE tog med mig kläder skulle vi ut och segla och göra vältövningar med forskanoterna. Toppen kände jag bara det var ju så peppande.sist jag seglade så gick det inte så bra för det fanns ingen vind så jag stod still,och till min förvåning trodde jag inte att det skulle bli nå bättre denna gång heller. Iallafall då jag skulle ut gick det väll inte allt för bra det var svårt att styra den eftersom den ville in mot land och det blåste så mycket.Men efter ett tag gick det faktist hyffsat bra den for då någonstans iallafall men lite blöt blev jag eftersom att vågorna var ganska så stora så vid några häftiga svängar så for det in lite vatten och jag blev blöt om rumpan. Som sagt ett tag gick det bra sen gick allt åt helvete,det kom en jävligt stor väg och det var jättesvårt att styra den så hann jag aldrig byta sida innan skitjävla seglet dängde till mig i skallen och båten började läka in vatten.som sagt den drog n vatten och vad jag då med försöker komma fram till är att jag välte ....
det var inte kallt i vattnet precis det var faktist ganska varmt och skönt vare,men för att inte få hela jävla båten över mig så vare bara att ta sig ett dopp under ytan oxå och simma under båten.först fick jag inte båten att väla över till rätt sida och det var lite svårt att hålla sig uppe med kläder och se till så att mina foppa inte får åt helvete de med. Iallafall sen for john och sa till ledaren medans jag var där ute och stälde mig på båten för att välta tillbaka den. efter ett tag så kom tobbe och hjälpte mig för att jag kunde ju inte precis sätta mig i segelbåten igen och simma var ju bara att drömma om. Iallafall han hjälpte mig att tömma vattnet som kommit in och körde tillbaka oss mot bryggan. Snacka om att det var kallt på ytan jag trodde jag skulle dö jag blev helt röd om kroppen och helt blå om läpparna och darra gjorde jag som tysan + att jag fick ont i öronen eftersom att mina öron är jättekänsliga för blåst. Jaah nu tror ni väll att det var slut på elände men nejnej det kommer mer, då jag äntligen fick mig ur skiten och kom mig upp på bryggan så började jag darra skit mycket av kyla och gick bak ett steg så att john kunde komma sig förbi, det var ju klart att jag tog ett för långt steg bakåt så jag ramlade ner i vattnet ännu en gång.. visserligen vare varmt i vattnet och skönt var det med för där frös jag iallafall inte men klantigt vare iallafall. så sen gick jag iallafall upp och utan kläder hade bara en bikini på mig så då tog toppe och gav mig en målardräckt jag fick ta på mig. den var stor som faan och jag hade inga krafter kvar till att knäppa igen den knappt så det tog ett tag innan jag knäppte igen hela. sen så sa han att det vara bara att hoppa i vattnet ännu en gång :O wuuut tänkte jag igen jag har ju redan toppat hela jävla mig neej då då var inte den dära jävla vältövningen klar. men efter ett tag så sa han att det kanske inte var lönt för att jag höll på frysa ihjäl och vågorna blev bara värre så jag slapp (lycka) gick istället ta upp de kanoterna som var klara och vältaöver killarnas som det hade kommit in vatten i och bära upp de till huset.
en liten hemlis till innan jag skulle i den dära förbannade segelbåten så höll jag på trilla i innan jag äns kommit mig upp haha :] som sagt detta var min värsta dag jag varit med om inte för att jag blev blöt och hade extrem otur utan för att det var så förbannat pinsamt. men men sånt händer och det är ju alltid nån som måste misslyckas första gången ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0