tripp,trapp,trull och ett skutt fram åt,

Hejsan Svejsan bloggen !

Idag har jag inte gjort så mycket vaknade första gången kl 7 först av att jessica skickade ett sms
och en min senare av att diana skickade ett annat sms.
efter det somnade jag om och gick upp kl 2 för att äta frukost,inte likt mig att sova så länge.
men jag har inte så mycket mer att göra än det och jag måste medge att det är ganska skönt faktist.

Jaaah det är tragist att säga det men snart är faktist sommarlovet slut och skolan börjar om.
jag fattar inte att det har gått så fort känns som att det just har börjat.det har ju knappt varit någon sommar tycker jag.
men tyvärr så är det mindre än en månad kvar och då är man tillbaka till skolan igen. fast nu ska jag börja på balder istället för att fortsätta gå kvar på sörböle. konstigt nog längtar jag faktist lite tills jag ska börja,alltid kul att lära känna nya människor.

inte nog med det jag längtar så sjukt mycket till jag får mina pengar på fredag för då ska jag med diana till piteå eller umeå och took shoppa en massa kläder,jag är verkligen less på det jag har vill bort med det gammla och in med något nytt.har  en massa saker att köpa stora som små,nog  för att 4000 går fort att göra upp men ändå.

- shoppa kläder
- fara ut och äta med diana
-gå på bio med oskar
- köpa saker till mitt rum
- fara till piteå/umeå

det finns såå mycket mer än bara det som jag måste göra med pengarna.

sedan måste jag ta och berätta att i förrgår fick jag ett sms som verkligen gjorde mig glad.
klockan var lagomt sent men helt plötsligt då jag var hos oskar fick jag ett sms av linda där det stod att nu på lördag så ska hon ha poolparty. guud vad kul det ska bli,har saknat min klass så sjukt mycket och nu ska jag få träffa dem igen.
vi ska tydligen äta där,bada och bara ha det allmänt trevligt med varandra.det blir som sista gången vi ses innan vi går olika vägar. kommer/ har saknat min klass jättemycket,längtar som bara den till lördag hoppas bara det blir fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0